Digitální reklama praští do nosu každého
Jste-li majitelem nějakého obchůdku, kde lidé moc nepáchnou, pokládáte si otázku, kde asi děláte chybu? Proč lidé nechodí? Mám malý sortiment? Nemám aktuální zboží? Po vyloučení všech otázek zbývá jediné a to špatná lokace. Pokud zrovna nejste na náměstí kvůli vysokému nájmu není třeba zoufat.Investujete-li peníze do hezkých poutačů nebo bannerů, které budou umístěné na ideálním místě, máte téměř vyhráno!
Ony poutače a bannery za námi nepřijdou, je třeba se aktivně zapojit a zjistit, že existuje nějaký digitální tisk, který je jako stvořený pro tisk vašeho poutače. Velkou výhodou digitálního tisku jeho nízká cena a vysoká kvalita při propojení s moderními technologiemi. Vzhledem k tomu, že tisk probíhá přímo z počítače, je možné tisk více přizpůsobovat.
Výhody digitálního tisku:
- nízká cena
- vysoká kvalita tisku
- rychlost zpracování zakázky
- tisk kontrolního testovacího vzorku
Pro co nejdelší stálost barev a ochranu před mechanickým oškozením se používá povrchová úprava technologií laminace. Tisky lze takto ochránit PVC fólií čirou lesklou, polomatnou nebo matnou, ekonomickou bez UV ochrany či s UV ochranou na 4 roky.